SIM Manager

Więcej mocy...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-08-09 11:56:36

 Ryszard_Lubicz

Administrator

Zarejestrowany: 2012-08-09
Posty: 697

Regulamin 2012

Regulamin SIM Managera na sezon 2012


I. Założenia ogólne:
1. SIM Manager jest internetową zabawą, polegającą na symulacji zawodów żużlowych za pomocą programu SIM.
2. Uczestnictwo w zabawie jest całkowicie bezpłatne i dobrowolne.

II. Założenia dot. rozgrywki
1. Rozgrywki toczyć się będą na płaszczyźnie czterech klas rozgrywkowych w trzech różnych ligach, tzn:
- Polska [Ekstraliga i I liga]
- Wielka Brytania [Elite League]
- Szwecja [Elitserien]
2. Każdy gracz (zwany dalej menedżerem) może prowadzić maksymalnie trzy kluby - po jednym z każdego państwa (np. Toruń, Coventry i Vetlanda).
3. Spotkania rozgrywane są według aktualnych i rzeczywistych składów zespołów na dzień 9 sierpnia 2012 roku.
4. Menedżer jest odpowiedzialny za prowadzenie zespołu w rozgrywkach ligowych, a także budowanie składu swojego zespołu na kolejne sezony. Kolejnym zadaniem menedżera jest również podawanie awizowanego składu meczowego.
5. Menedżer musi tego dokonać na dwa dni przed rozegraniem spotkania. W razie niespełnienia uprzedniego warunku, drużyna przeciwna zdobywa punkty walkowerem. W razie niepodania składów przez obu menedżerów, ustalony zostaje obustronny walkower
6. Termin spotkania uzgadniają między sobą menedżerowie przeciwnych zespołów. Po dokonaniu uzgodnień, menedżer gospodarzy (tj. ekipy, która jest gospodarzem danego spotkania) podaje w dziale meczowym rodzaj toru, na jakim odbędą się zawody, a także dwa terminy, w których możliwe jest rozegrania spotkania. Jeden z nich to tzw. "pierwszy termin", zaś drugi to tzw. "termin rezerwowy". W razie niemożności rozegrania starcia w "pierwszym terminie", data spotkania automatycznie zostaje przeniesiona na "termin rezerwowy".
UWAGA! W terminarzu rozgrywek będą podane daty graniczne (np. 1 luty - 8 luty, etc.). Między tymi dwoma datami winno być rozegrane spotkanie. W innym przypadku, zespoły mogą zostać ukarane.
7. Spotkanie prowadzi gracz, posiadający licencję sędziego głównego. Mecz jest przeprowadzony za pomocą ww. programu symulacyjnego SIM. Zadaniem sędziego jest informowanie (poprzez konferencję na Gadu - Gadu) menedżerów o przebiegu spotkania.
8. Podczas rozgrywki, menedżerowie mają prawo dokonywać rezerw taktycznych i zwykłych wedle warunków obowiązujących w poszczególnych ligach.
9. Poszczególne tabele biegowe są zgodne z tabelami stosowanymi w poszczególnych ligach na 9 sierpnia 2012.
a) Tabela Ekstraligi i I ligi prezentuje się następująco:

Kod:

14 6 15 7 
1 9 2 10 
11 3 12 4 
5 13 7 15 
12 1 11 2 
3 14 4 13 
9 5 10 6 
13 2 15 1 
4 10 3 9 
7 11 5 12 
10 2 13 3 
6 14 1 11 
12 4 9 5 
ABAB
BABA

Gdzie poszczególne liczby oznaczają numery kolejnych zawodników. Litery B i A z kolei oznaczają zawodników, którzy zostali wybrani przez menedżerów poszczególnych ekip do biegów nominowanych. Rozpiska poszczególnych pól zależy od zestawu pól startowych.
Podstawowe zasady korzystania z tej tabeli są określone na stronach PZM itd., zresztą i tak je pewnie znacie, więc nie będę o nich pisał . Jedyne moje innowacje to podniesienie granicy KSM do 36-46 pkt, a także zniesienie limitu zawodników z Grand Prix. Obowiązują z kolei przepisy o juniorach, dwóch krajowych seniorach, etc. Do tego, barwy I - ligowego klubu może także jako "gość" reprezentować junior z Ekstraligi, pod warunkiem porozumienia między oboma menedżerami. W takim przypadku, w równolegle rozgrywanej kolejce (tj. w tym samym terminie, np. od 31 maja do 6 czerwca) może on jednak reprezentować barwy tylko jednego klubu.
b) Tabela Elite League prezentuje się następująco:

Kod:

10 2 9 1
6 14 7 15
12 3 11 4
15 7 13 5
2 11 1 12
9 5 10 6
3 13 4 14
7 15 2 10
5 12 6 11
4 10 3 9
13 1 14 2
11 6 15 3
1 9 5 13
14 4 12 7
BABA

Gdzie poszczególne liczby oznaczają numery kolejnych zawodników. Litery B i A z kolei oznaczają zawodników, którzy zostali wybrani przez menedżerów poszczególnych ekip do biegu nominowanego. Rozpiska poszczególnych pól zależy od zestawu pól startowych.
Podstawowe zasady meczowe (kompatybilne z rzeczywistymi):
- możliwość zastosowania jokera (jeśli strata do przeciwnika wynosi 10 lub więcej punktów Możliwe jest także ponowne zastosowanie jokera, jednak w takim wypadku przewaga przeciwnika musi wynosić 12 lub więcej punktów.
- jako joker może jechać tylko zawodnik przewidziany tabelą biegową. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zawodnik zostaje zastąpiony przez rezerwowego jako rezerwa zwykła. Wtedy rzeczony rezerwowy może pojechać jako joker.
- pod numerami 1,2,3,4,5 znajdują się zawodnicy, którzy posiadają w zespole średnie biegowe pięć najwyższych średnich biegowych.
- pod numerami 6,7 znajdują się zawodnicy rezerwowi, którzy posiadają niższe średnie, niż zawodnicy z podstawowej piątki.
- nie ma możliwości stosowania rezerwy taktycznej
- minimalna liczba startów dla zawodnika wynosi 3. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dany zawodnik dozna kontuzji.
- maksymalna liczba startów dla zawodnika podstawowego wynosi 6 (cztery z tabeli biegowej, jeden z Z/z i jeden nominowany)
- maksymalna liczba startów dla zawodnika rezerwowego wynosi 7 (cztery z tabeli biegowej, a także starty z Z/z i rezerwy zwykłej)
- zastępstwo zawodnika może być przeprowadzone za każdego zawodnika zespołu. Jeśli jednak zawodnik X posiada np. piątą średnią w zespole, może go zastąpić zawodnik z czwartą średnią w zespole, a także wszyscy pozostali, którzy posiadają niższe średnie od zawodnika X. Tegoż zawodnika mogą zastępować także zawodnicy rezerwowi.
- dozwolone jest korzystanie z usług tzw. "gościa". Musi mieć on jednak niższe CMA i niższą średnią biegową od zawodnika, którego zastępuje.
- limit CMA wynosi 49 punktów (miało być trochę mniej, ale parę zespołów by się nie zmieściło, więc nieco zawyżyłem ).
- punktacja meczowa prezentuje się następująco:
*dla gospodarzy:
#wygrana różnicą siedmiu punktów, bądź więcej - 3 pkt do tabeli
#wygrana mniej niż siedmioma punktami - 2 pkt do tabeli
#remis - 1 pkt do tabeli
#porażka - 0 pkt do tabeli
*dla gości:
#porażka różnicą siedmiu punktów, bądź więcej - 0 pkt do tabeli
#porażka mniej niż siedmioma punktami - 1 pkt do tabeli
#remis - 2 pkt do tabeli
#wygrana mniej niż siedmioma punktami - 3 pkt do tabeli
#wygrana różnicą siedmiu punktów, bądź więcej - 4 pkt do tabeli
c) tabela Elitserien prezentuje się następująco:

Kod:

10 1 9 2
7 14 6 15
11 3 12 4
5 13 7 14
15 4 10 6
2 11 1 12
4 9 3 10
12 7 11 5
13 2 14 1
6 15 5 9
14 6 15 7
3 12 2 13
1 10 4 11
9 5 13 3
BABA

Gdzie poszczególne liczby oznaczają numery kolejnych zawodników. Litery B i A z kolei oznaczają zawodników, którzy zostali wybrani przez menedżerów poszczególnych ekip do biegu nominowanego. Rozpiska poszczególnych pól zależy od zestawu pól startowych.
Podstawowe zasady meczowe (kompatybilne z rzeczywistymi):
- obowiązek wystawienia do składu przynajmniej jednego krajowego zawodnika (w tym przypadku Szweda), którego wiek nie przekroczył 23. roku życia. Taki zawodnik ma obowiązek trzech startów w meczu.
- możliwość korzystania z rezerwy taktycznej na standardowych zasadach
- maksymalna liczba startów dla zawodnika rezerwowego wynosi 7 (cztery z tabeli biegowej, jeden z rezerwy taktycznej i dwa z rezerwy zwykłej)
- maksymalna liczba startów dla zawodnika podstawowego wynosi 7 (cztery z tabeli biegowej, jeden z rezerwy taktycznej, jeden z Z/z i jeden nominowany)
- zastępstwo zawodnika jest możliwe tylko za zawodnika, który posiada pierwszą, drugą bądź trzecią średnią w zespole. Może wtedy za niego pojechać każdy inny członek zespołu.
- nie ma limitu KSM.
10. Wszelkie inne zasady nieujęte w tym regulaminie przez Administratora zostaną ogłoszone, bądź dodane w późniejszym okresie czasu. W razie jakichkolwiek problemów z interpretacją regulaminu, należy zwracać się do Administratora (GG: 44195602)
III. Transfery i finanse klubowe
1. Na początek rozgrywki, każdy klub otrzymuje stosowną ilość gotówki, która służy do wypłacania należności swoim zawodnikom. Dla każdej klasy rozgrywkowej są inne wartości początkowe:
- każdy klub z Elite League otrzymuje na start 2 miliony złotych
- każdy klub z Elitserien otrzymuje na start 5 milionów złotych
- każdy klub z Ekstraligi otrzymuje na start 5 milionów złotych
- każdy klub z I ligi otrzymuje na start 3 miliony złotych
Zawodnicy otrzymują pieniądze w zależności od skillów. Szersze objaśnienia znajdziecie w tematach ligowych.
2. Po zakończeniu każdego sezonu, każdy klub ma prawo przedłużyć kontrakt z dowolną ilością zawodników, jednakże musi liczyć się z ograniczeniami KSM/CMA, a także swoimi finansami. Jeśli klub nie posiada środków na przedłużenie kontraktów z zawodnikiem, to idzie on na tzw. "listę transferową", a kontrakt z nim może podpisać każdy inny menedżer, posiadający stosowną kwotę gotówki.
3. Otwarcie okienka transferowego, a także zatwierdzanie transferów, kwot transferowych, etc. należy do obowiązków Komisarza Ligi.
IV. Pozostałe aspekty związane z grą
1. Teraz słówko o rzeczach, których nie chciało mi się nie dałem rady upchnąć gdzie indziej.
- po pierwsze: kontuzje. Jeśli jakiś zawodnik dozna kontuzji w spotkaniu ligowym, arbiter dokonuje rzutu kostką. Liczba wyrzuconych "oczek" automatycznie oznacza liczbę meczów, jakie będzie musiał pauzować dany zawodnik
2. Jak wiadomo, żaden żużlowiec wiecznie jeździł nie będzie. Po zakończeniu sezonu, każdy zespół będzie miał możliwość zgłosić dowolnie wymyślonych?wygenerowanych? zawodników, którzy staną do egzaminu na licencję żużlową. Bezwzględnym warunkiem zdania egzaminu musi być fakt, iż nasz zawodnik ani razu nie upadnie na tor, ani nie zostanie wykluczony. W przeciwnym razie, adept automatycznie "oblewa" egzamin. Szersze informacje na ten temat zostaną udzielone przez Komisarza Ligi przed procedurą egzaminu na licencję.

V. Zasady korzystania z forum:
1. Na forum powinna panować kulturalna atmosfera. Wszelkie wyzwiska, przekleństwa bądź też inne występki na tym tle będą karane.
2. Warunkiem korzystania z forum jest także podstawowa znajomość poprawnej polszczyzny, a także zasad interpunkcyjnych, fleksyjnych, itp. itd. W razie nieprzestrzegania tego warunku przewidziane są kary, tak więc radziłbym od czasu do czasu zaglądać do słownika
3. Zabronione jest spamowanie, umieszczanie linków reklamowych, ref - linków i innych pierdół. Wszystkie posunięcia z tego gatunku będą nagradzane banem.
4. Banem nagradzane będą także multikonta i inne objawy rozdwojenia jaźni.

5. No, to chyba tyle. Enjoy Yourself

Komisarz Ligi
Ryszard_Lubicz



P.S. Komisarz Ligi zastrzega sobie dokonywanie zmian w regulaminie zabawy!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gmpforever.pun.pl www.se-forum.pun.pl www.pedagogikawskiz.pun.pl www.combat-forum.pun.pl www.bleach-tales.pun.pl